Vecka 27

Nu har jag visst inte skrivit något här på ett bra tag. Har inte haft lust helt enkelt!
Har mest legat och stirrat på magen som rör sig, jag är som förtrollad!
Jag har gått upp nästan 15 kilo. Bam! Känner mig ändå ganska snygg i mina nya former.
Några nya cravings har dykt upp, bland annat dricker jag stora mängder Brämhults jordgubb & lime juice och äter väldigt mycket glass/sorbet. 
Patrik hjälper snällt till med att äta glassen så det är ju bra. :P
Nu är det bara en månad kvar tills jag slutar jobba, det känns jätte konstigt men underbart!
 
Här nedan kommer en magbild och ett foto på en body jag inte kunde motstå att köpa idag.
(Även fast den var ny och dyr) 
 
 
 
 
 
 
Anonym
2015-04-22 @ 22:01:04

Var sitter dom femton kilona puss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0