Bokrea!

Wohoo idag började bokrean!
Mötte upp min kära kusin Sofie och hennes son Sonny i Farsta för lite bokshopping och fika.
Det var jätte trevligt, men fikat blev mycket dyrare än böckerna för jag var så himla hungrig.
 
Igår var mormor på besök, hon hade tvättat och gjort iordning mina gamla babykläder mm. så fint.
Känns så roligt att det är välbevarat och att vi kommer kunna använda det nu igen, 28 år senare.
 
Jag älskar det lilla livet som rör runt i magen på mig så galet mycket! Kan inte slita händerna från kulan en stund!
Det känns så fantastiskt att känna hur den rör sig, och att Patrik kan känna lite nu också.
På måndag är det dax för ultraljud igen, eftersom hon inte kunde se allt sist.
Och jag klagar inte, det var det bästa jag varit med om i mitt liv hitills, att få se våran lille kotte <3
 
Till något helt annat, om ni inte har sett "Jordskott" som går på svt så SE DEN! Ruskigt bra och spännande serie!
 
 
Emmelinn
2015-02-27 @ 10:26:52

Åhh så mysigt <3 all kärlek till dig <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0