Finbesök från Värmland

I förrgår fick vi oväntat finbesök från värmlands skogar, nämligen blivande farmor Anette och blivande faster Linnéa. 
Dom kämpade sig hit fastän dom fick stop med bilen i enköping, så himla fint att ha dom här.
Gösta var också nöjd att få lite extra uppmärksamhet såklart!
 
Linnéa matchar verkligen köksväggen med sitt fina hår
 
 
Imorgon ska vi äntligen på ultraljud på södersjukhuset, jag är så pirrig! Ska bli så roligt!
Vet faktiskt inte om jag kommer kunna sova inatt.
Idag hoppade jag in några timmar på mitt förra jobb, ett demensboende.
En av damerna stod o klappade så fint på min mage en lång stund och sjöng "imse vimse spindel", 
<3
Måste också berätta att kulan syns så pass mycket nu att folk reser sig upp på tunnelbanan för att jag ska få sitta, man blir ju behandlad som en kunglighet när man är gravid! I love it!
Farmor
2015-02-20 @ 22:27:46

❤ Tack igen, jättemysigt! 😘

Anonym
2015-02-21 @ 10:46:04

Passa på och njut...av allt...!!!Kul att ni fick Finbesök...👍❤️

Anonym
2015-02-21 @ 10:46:45

Moster Lena igen...😁




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0