Släkt-träff!

Hemma igen efter en liten tur till Örebro och Karlskoga.
Det var supermysigt, Patriks familj är underbar.
När vi kom till Örebro mötte Patriks syster Malin oss. Hon fyllde år också så det var så passande att vi kom.
Jag hade klätt mig i poncho o grejer så hon inte skulle misstänka någon bebis i magen, väl planerat alltså.
Väl hemma hos henne och Sami (malins pojkvän), gav vi henne ett grattis-kort. Där i hade vi skrivit "Grattis Malin du ska bli faster", hon blev förvånad men jätte glad.
VI firade med påskmust och pizza, och till kaffet kom även Patriks andra syster, Madelene. Jätte trevligt var det!
Efter det bar vi av till Karlskoga för att hälsa på Patriks pappa Morgan och hans fru Meilan. 
Dom blev också jätte glada över nyheten.
Meilan är från Kina så hon hade gjort en massa jätte god kinesisk mat.
Vi hade det himla trevligt och mysigt. Pratade, åt och kollade på melodifestivalen. 
Hejade såklart på Mariette, om någon har dreads så måste det ju bara vara det bästa!
 
Nu ska jag rensa lite i garderoben och packa ner sådant som inte sitter så bra längre. Och efter det ska jag iväg på personalmöte. Hoppas ni alla har en fin dag! 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0