Dreadsens återkomst!

Vilken helg! Supermysig men ganska smärtsam, i alla fall mot slutet.
På lördagen kom Josse och Becca, världens finaste dala-systrar, på besök.
Bjöd på scones till frukost innan vi (eller Josse) satte igång med håret.
Så höll vi på hela dagen, tog matpaus såklart, Becca gjorde god soppa.
På kvällen kom vi på att vi skulle gå på bio och se Cirkeln.
Jag hade hunnit läsa lite mer än halva boken innan så visste på ett ungefär vad som skulle hända.
Tycker att den var riktig bra, inte så där mesig som vissa svenska filmer kan vara.
7 av 10 kinapuffar måste jag nog ge den!
Och så idag fortsatte vi med håret, tog flera timmar, vid 19-tiden gav vi upp.
Det är inte helt klart men nästan, resten får bli när i ses nästa gång. Men jag är SÅ nöjd!
Känns som jag fått tillbaka en bit av mig själv, underbart!
Har verkligen blivit bortskämd denna helg, fick blommor av både älskling och Josse & Becca.
Fick också så otroligt söta dinosuriekläder till kotten, som Luna hade valt själv (Josses dotter) <3
För att inte tala om solen som strålade idag!
Inte för att jag fick så mycket av den, men den gjorde mig glad och varm ändå.
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0