Mammabyxor & elefantbajs

Idag köpte jag mina första mamma-byxor och mamma-trosor. Alltså vilken känsla! Halleluja!
Aldrig mer ska jag gå med häng på trosorna och tightsen!
Den underbara känslan av lycka blev ännu bättre när jag kom hem.
Först blev jag vettskrämd av Enya som var på alldeles för hög volym, sen såg jag älskling som hade dukat fram en god middag och tänt ljus.
Han hade också gjort iordning ett varmt bad till mig. Underbara karl som vet precis vad jag behöver!
 
Igår gjorde jag chokladkolor. Det blev först totalt misslyckat då jag hade i 4 deciliter mjöl istället för 4 matskedar.
Det blev en deg i kastrullen som såg ut som en stor elefantbajs.
Fick lite panik då jag efter det inte hade ingredienser så att det räckte till att göra om. Och jag som var så sugen!
Som tur var räddade Patrik mig och handlade på vägen hem.
Så andra gången blev dom perfekta. Strödde på lite krossade valnötter också
Farligt goda.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0