Mat-tips!

Hade en så himla mysig helg. 
På lördagen åkte jag med moster Monica till stan för att leta maskeraddräkt, sen åkte vi till farsta och fikade med Moster Lena, Sofie och Sonny.
Och i söndags hade jag och Patrik en hel-dag, var en sväng på Skeppsholmen och sedan på Etnologiska museét.
Jag var superglad för jag älskar att gå på museum :) Fick dock rejält ont i fötterna och benen, men det var det värt!
 
Det näst bästa jag vet, (efter det bästa som är att hålla händerna på magen och känna hur kotten sparkar), är när Patrik håller på magen och får känna hur kotten sparkar.
Somnade på soffan igår kväll så då fick Patrik och kotten lite egen tid, helt underbart!!
Kotten är vild på kvällarna.
 
Hade en lång dag på jobbet idag då jag hade ett så enormt söt-sug.
Fick baka en äppelpaj som var till fikat imorgon, det var så frestande att äta av den och skylla på katten.
Men det gjorde jag såklart inte.
Så när jag kom hem bakade jag havreflarn med smak av ingefära, dom blev lite stora men goda!
Och efter det gjorde jag en galet god majssoppa med lite paprika, koriander och chili. 
Obs! Det var tusen gånger godare än det ser ut på bilderna!!
 
 
 
Ps. jag skrev ju till kinapuffar för några dagar sen i hopp om att få bidrag till mina cravings.
Det fick jag inte :(
Jag fick ett glatt svar där det stod typ; Solen strålar och du är gravid, och affärerna är fulla av kinapuffar! Kan det bli bättre!? Osv.
 
Jag försökte i alla fall! :)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0