Ultraljud igen

Kärleken till den lille i min mage är obeskrivlig, och jag vet inte ens vem den är ännu.
Inte har vi sett varandra i ögonen heller. Men oj vad jag älskar dig!
Vi kunde se att lillen hade växt idag på ultraljudet sedan sist.
Allt såg ut som det skulle sa barnmorskan och det kändes så skönt att höra!
Idag låg kotten med benen rakt opp och "kliade" sig på näsan och snuttade på fingrarna.
Och vi kunde tlll och med se den lilla nästippen och munnen på nära håll, så fantastiskt!
 
Har fått lite panik över att jag inte känner mig så allmänbildad, tänk om jag inte kan svara på kottens alla frågor i framtiden!?
Dax att börja plugga på sånt man borde kunna!
Barn frågar ju så mycket, och jag vill ju såklart kunna lära kotten en massa bra saker.
En annan sak som gett mig panik, ganska mycket panik, är att jag idag läste att gravida som arbetar natt-skift löper dubbelt så stor risk att få sent missfall eller föda ett dödfött barn!
Och jag jobbar natt inatt och andra nätter! Imorgon är det jag som ringer jobbet och ber om att få ändra på det.
 God natt!
 
Här är två bilder från idag på Kottis!
 
 
 
Ps. Läste i en gravidbok idag, som var väldigt rolig. Den upplyste mig bla. om att jag inte är ensam om att ha dille på kinapuffar.
Jag som trodde att jag var den enda som köper dom nu för tiden. :)
 
 
 
 
Farmor
2015-03-03 @ 00:22:13
URL: http://moagrandin.blogg.se/

Finaste lilla kotten (å mamman)! 😚❤😊




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0