Hurra hurra för en jätte bra dag!

Idag är en stor dag. Jag ska köra mitt sista arbetspass på länge ikväll. 
Det får mig att inse att det faktiskt snart är dax. Snart kommer du ut!
Och det får mig att känna mig som den lyckligaste varelsen i universum!
Det kommer säkert bli jobbigt nu de sista 2 månaderna också, att bara gå och vänta.
Det blir att förbereda och göra fint hemma under tiden, och åka iväg till värmland och dalarna också. 
 
Igår var jag och hämtade en tredje babybox från apoteket.
Superbra för att det är gratis och för att man kan testa sig fram vilka produkter som är bra och inte.
 
Idag går vi in i vecka 32 förresten. Visst borde jag väl firas lite på mors dag nästa vecka, lite halvt i alla fall?
 
 
 
 
Bebisfarmor
2015-05-23 @ 17:54:42

Tycker absolut att du ska firas, mycket och helt! 😃😉❤

Svar: wohoo!! :D
felasfantasi.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0