Vecka 30

Nu är man stor alltså!
Så pass att Patrik fick hjälpa mig med rakningen där nere igår.. Det var jätte obehagligt men gick bra.
Snart får han säkert hjälpa mig att ta på byxor och skor också.
Tur att det snart är varmt så jag bara kan dra på mig en klänning :) 
Hade en hemskt dröm inatt där vi var jätte dåliga föräldrar. Jag var ute och drack och Patrik var hemma med kotten, trodde jag. När jag kom hem var Patrik inte hemma och kotten satt i en babybjörn som var fastbunden i en stol. Så sjukt. Där satt bebisen (som i drömmen var en flicka) i mörkret och ropade mamma fast den kanske bara var nån månad. Hua! Skönt att vakna när man har sådana drömmar!
Idag var vi på mvc. Det gick jätte fint det. Barnmorskan sa att bebis nu lagt sig med huvudet neråt.
Sen var mormor här på fika och fick äntligen känna på lite sparkar <3
Jag ska nu vara ledig från jobbet i en vecka och sen har jag bara ca 3 arbetspass kvar. 
Så otroligt skönt, och det är jag värd nu tycker jag!
 
 
 
Bebisfarmor
2015-05-13 @ 18:54:24

😘 Fina.. ❤

Svar: :D
felasfantasi.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0